Sabtu, 05 Maret 2011

idk #2

kangen. ya gue kangen. iya gue kangen . kangen . ya kangen. lo tau kangen? . gue yang kangen. lo taudah. lo berubah. lo gak kaya dulu. lo berubah drastis. lo ga kaya dulu. dit...kangen aku :"(((((((((( dit kamu ko berubah???? aku kangen kamu yang dulu.... aku mau kamu yang dulu. I miss you a lot, Darl. I want you always beside me. I want you. I need you. I just want you listen to me. please, don't make me uncomfortable. I want the old of you. I still believe in you. don't make me cry. I don't want it happen to me. I don't want to cry for someone who make me hurt. do you still remember your promise???? HAHHAHAHA. no you don't. you've changed. a lot. I miss the old of you dit.... still waiting . still hoping. still love you babe.

diah,


with love

Tidak ada komentar:

Posting Komentar